25 Kasım 2013 Pazartesi

Hayatın Benim HD izle


Hayatın Benim 2004 Türkçe Dublaj Filmi izleFilmin Konusu: Hayatın Benim Türkçe Dublaj izlemek için sitemize bekliyoruz. Montreal polisi bir seri katilin işlediği cinayetlere engel olamayınca, dışardan birinden, Ajan Scott'tan yardım isterler. Güzel ajan kendisini sürprizlerle dolu bir cinayet davasının tam ortasında bulacaktır. Suç araştırması konusunda sıradan yöntemlere güvenmemekte ve kendi yöntemleriyle en zor dosyaları bile çözüme kavuşturmaktadır. Hayatın Benim - Taking Lives 2004 Türkçe Dublaj olarak izizle.com sitesine eklenmiştir. Hayatın Benim izleyicilerine iyi seyirler dileriz.
Yapım Yılı: 2004 Filmleri , Eski Filmler
IMDB Puanı: 6.0/10
Yönetmen: D.J. Caruso
Oyuncular: Angelina Jolie , Ethan Hawke , Kiefer Sutherland

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder